Vytvorte si vlastný ohňostroj pomocou prichádzajúceho marketingu

Vytvorte si vlastný ohňostroj pomocou prichádzajúceho marketingu

ohnostroj

Šťastný víkend 4. júla! Tu vo Phoenixe zjavne nie sú legálne petardy, prskavky, svadobné ohňostroje takže to poďme osláviť farebnou prehliadkou prichádzajúceho marketingu. Prichádzajúci marketing sa vynoril a stmelil ako budúcnosť online marketingu firiem. Otázka sa zmenila z „Čo je to za prichádzajúci marketingový materiál“ na „Potrebujem vstupnú marketingovú stratégiu“. Ak stále kladiete predchádzajúcu otázku, tu je niekoľko informácií, ktoré vám pomôžu zrýchliť. Najlepšie to urobíte, ak porovnáte odchádzajúci marketing (starý spôsob) s prichádzajúcim marketingom (nový spôsob).

Outbound Outbound marketing je to, na čom sme všetci vyrastali: Rádio, TV, Číňania vyťahujú letáky pod stieračmi čelného skla, studené hovory a telemarketing. Ide o reklamné posolstvo, ktoré sa snaží pokryť všeobecné publikum - nakoniec je ihlou v kope sena. Pretože malé podniky všade premýšľajú o tom, ako efektívnejšie využívať svoje zdroje, je zbytočné odrádzať plytvanie drahocenným rozpočtom na uši ľudí, ktorí ich nepočúvajú.

Každodenní spotrebitelia sú čoraz zručnejší v vypínaní odchádzajúceho marketingu. Tivo nám pomáha naladiť reklamy a rádio XM je zadarmo. Máme e-mailové blokátory nevyžiadanej pošty, zoznamy, ktoré vám nevolajú; Spotrebitelia sa budú usilovať o ochranu pred nevyžiadanými informáciami. Niet pochýb o tom, že výstupné marketingové snahy sú menej účinné tak z hľadiska dojmu, ako aj z hľadiska nákladov, ako to bolo pred niekoľkými rokmi.

Príchozí Dôvod, prečo sa marketing zmenil, je ten, že internet poskytol spotrebiteľom viac energie. Vďaka väčšej moci výskumu a väčšiemu výberu z čoho je teraz najlepšou stratégiou ich jednoducho nájsť. Keď spotrebitelia vyhľadávajú na Googli a Bingu a tiež chodia na miesta, ako je Digg a Reddit, aby zistili, čo sa deje, ak vaša firma nie je na týchto médiách vysoko v rebríčku, nenájde sa. Ale ak je vaše podnikanie optimalizované tak, aby sa stalo prehľadateľným a viditeľným online, získate zákazníkov, ktorí sú pre vaše podnikanie dôležitejší ako náhodné uši počúvajúce rozhlasové reklamy.

Inbound marketing tiež ponúka vaše podnikanie s nástrojmi na sledovanie a analýzu zákazníkov, aby ste im lepšie porozumeli a zlepšili tak ich zapojenie online. Internet sa hemží novými webmi sociálnych médií, ako sú zakopnutia, Reddit a Foursquare.

Krátky zoznam postupov prichádzajúceho marketingu -

• Optimalizácia vyhľadávacieho modulu (SEO) • Reklama s platbou za kliknutie (PPC) • Blogovanie a využívanie blogosféry • Buzz marketing • Cielené cieľové stránky • Konverzné nástroje • Sofistikovaná analýza.

ohňostroje a photoshop - debata pokračuje Pokiaľ ide o program Photoshop vs. Fireworks, veľa ľudí sa pokúsi tieto dva špičkové programy pre návrh porovnať, a to z dobrého dôvodu. Oba majú úžasné možnosti návrhu a schopnosť robiť podobné veci, čo sa týka úpravy obrázkov, tvorby dizajnu a ďalších vecí. Ako dizajnér (a lojalista vo Photoshope) by som však musel povedať, že sú všetci rovnako dobrí v tom, čo ich prinútili robiť; Photoshop nemožno prekonať pri úprave obrázkov a pre webdizajn neexistuje lepší program ako Macromedia's Fireworks (treba si uvedomiť, že spoločnosť Adobe vlastnila Macromedia posledné dva roky).

V poslednej dobe vyskúšam Fireworks, aj keď používam Photoshop väčšinu svojho života. Sranda, že sa to deje - začína sa mi to páčiť. Aj keď obe aplikácie majú svoje silné stránky a obe svoje slabé stránky, s najväčšou pravdepodobnosťou sa vrátim späť k Photoshopu, aby som ich dokončil. Zatiaľ je to len ďalší nástroj v mojom neustále sa rozrastajúcom grafickom arzenáli. Tu sú niektoré zo silných a slabých stránok, s ktorými som sa doteraz stretol:

Silné stránky zábavnej pyrotechniky

  • Rýchlosť
  • Optimalizácia grafiky pre web je mimoriadne efektívna
  • UI je veľmi ľahké a intuitívne, pripomína Illustrator alebo Flash.
  • Efekt a nástroje sú veľmi podobné Photoshopu, takže veľa kľúčových príkazov je podobných
  • Je vyrobený pre webovú grafiku, súbory GIF, JPG, PNG a spracovanie všetkých veľmi dobre
  • Slabé stránky zábavnej pyrotechniky
  • Konverzia obrazu CMYK strašná
  • Veľké súbory spomaľujú aplikáciu
  • Filtre, štýly vrstiev a efekty sú obmedzené
  • V ponuke vrstiev nie je podporovaná žiadna podkategória
  • Trápne nástroje na maľovanie a kreslenie
  • Maskovacie efekty sa ťažko ovládajú
  • Žiadna funkcia „prehliadania“ obrázkov

Najlepším spôsobom, ako porovnať Photoshop a Fireworks, je neporovnávať vôbec. Využite každý na to, na čo je vyrobený, a rešpektujte obmedzenia oboch. Špecializované programy by sa mali používať presne na to, na čo boli vyvinuté, aby dosiahli čo najlepšie výsledky.

Stále som verným dizajnérom Photoshopu, ale Fireworks si ma pomaly, ale isto získava svojou strižnou rýchlosťou a celkovým výkonom. Únik pamäte je veľmi podobný ako vo Photoshope, ale nie celkom taký výrazný. Photoshop pravdepodobne stále zostane mojou primárnou aplikáciou na manipuláciu s obrázkami, ale pokiaľ ide o UI (dizajn používateľského rozhrania), presuniem sa na Fireworks.